3 Nov 2011

Ambiga, SUARAM dan Homoseksual

Biar apa pun alasan yang diberikan, ianya tidak menghalalkan perkara yang sememangnya dilarang oleh Agama untuk diamalkan. Oleh itu, sewajarnya usaha 'murni' yang kononnya memperjuangkan hak asasi manusia oleh Majlis Peguam dan Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) WAJIB dihalang. Jika suatu waktu yang lalu, Ambiga menganjurkan Perhimpunan BERSIH dan BERSIH 2.0 yang kononnya menuntut pilihanraya yang lebih adil dan bersih, kini beliau dan kuncu-kuncunya membela pula amalan Homoseksual di Negara ini.  Apakah kita sebagai rakyat Malaysia pelbagai bangsa dan agama rela membiarkan amalan songsang ini diamalkan dan diterima secara terbuka di Malaysia? Berapa ramaikah penyokong-penyokong dan pengamal Homoseksual sehingga Ambiga dan SUARAM merasa sangat perlu untuk menganjurkan Program Seksualiti Merdeka 2011? TS sangat pasti bahawa majoriti rakyat di negara ini menolak amalan songsang yang sangat menjijikkan ini.

Apakah pendirian parti pembangkang terhadap tindakan Ambiga yang suatu ketika pembangkang berada bersama-samanya. Adakah mereka sanggup berdiam diri dan hanya berpeluk tubuh melihat tindakan Ambiga yang ternyata bigau? TS tidak terperanjat apabila DSAI menyokong amalan LGBT (Lesbian, Gay, Bi-sexual dan Transexsual). Lihat komen beliau di bawah :- 


TS mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak Polis yang telah mengharamkan sebarang aktiviti dalam Program Seksualiti Merdeka 2011. TS turut mengharapkan agar tindakan tegas dikenakan kepada pihak penganjur dan peserta sekiranya mereka berdegil dengan larangan tersebut. Kegiatan ini wajib dibanteras. TS tidak rela Malaysia sebagai sebuah negara Islam membiarkan dan menghalalkan amalan LGBT. Sudah cukup lah pelbagai gejala dan penyakit sosial yang melanda negara ini yang belum lagi mampu untuk ditangani dan diatasi. 

No comments:

Post a Comment