16 Jan 2012

Hasan Ali ~ Roadshow seluruh Negara, Takkan Masuk UMNO

Sekarang nie memang sedang panas dengan cerita Datuk Dr. Hasan Ali yang kena pecat dari PAS.. kesian kan..tanpa diberi peluang untuk membela diri, terus dijatuhkan hukuman..Puak2 ni dok kutuk UMNO macam-macam, tapi 'seburuk-buruk' UMNO pun..ahli dan pemimpin UMNO diberikan peluang untuk membela diri, diberikan surat.. takder la main cantas jer.. Datuk Dr Hasan Ali ni juga bukan sekadar kena buang dari PAS tetapi TS Khalid Ibrahim yang telah mengadap Sultan Selangor mengatakan bahawa beliau juga akan dilucutkan jawatan EXCO Kerajaan Negeri Selangor.Agak-agaknya lah kan.. sapa yang paling sesuai menggantikan beliau?




Jika sebelum ini, Anwar Ibrahim sibuk buat roadshow sana sini menjelang keputusan perbicaraan kes liwatnya pada 09 Jan.. Maka kali ini, Datuk Dr. Hasan Ali juga akan memuat roadshow bagi tujuan memberikan penerangan kepada orang ramai mengenai pemecatan beliau dari PAS ke seluruh pelusuk Negara. WOW!! Adakah roadshow ini akan mendapat sambutan yang Luar Biasa berbanding Luar Biasanya Anwar Ibrahim??? Siapa yang akan menjadi audiens roadshow ini??Ahli-ahli UMNO??Ahli-ahli PAS?? Bekas-bekas Ahli PAS??Seluruh ahli parti Pembangkng??kita tengok jer la nanti..pasti ramai yang nak tahu siapakah parasit-parasit yang ada di dalam PAS yang menjahanamkan halatuju perjuangan PAS..dan yang paling HOT adalah beliau akan mendedahkan peranan PKR dan DAP di dalam PAS. Beliau juga secara TERANG-TERANGAN menyatakan bahawa beliau mengenali dan mengetahui tentang Anwar dan TIDAK PERNAH MENYOKONG Anwar.

Dan..setelah beliau disingkirkan dari PAS..maka tertanya-tanyalah pelbagai pihak..kemanakah hala tuju beliau selepas ini..Beliau dengan jelas menyatakan bahawa beliau TIDAK AKAN MASUK UMNO.

No comments:

Post a Comment