14 Apr 2012

THE SECRET

    • Serangan pembangkang semakin menjadi-jadi sejak bahang PRU 13 dirasai. Dari isu kronisme yang tak pernah luput, isu rasuah yang tak pernah habis, isu kapal selam, isu NFC, isu Lynas dan terbaru isu PTPTN semua isu dibangkitkan bagi menimbulkan keraguan dihati rakyat terhadap kewibawaan kerajaan BN. 

      Strategi serangan seolah-olah diatur cantik dan tersusun oleh mereka. Setiap kali diserang setiap kali itu jentera BN melatah, menyahut serangan berperang mengikut acuan pembangkang. Sama ada sedar atau tidak itulah yang mereka mahukan. Mereka mahu kita menyahut serangan mereka dan sentiasa berada dalam lingkaran isu yang mereka mainkan agar masyarakat akan lebih fokus pada isu yang mereka ketengahkan sehingga terlupa dengan kehebatan dan kebaikan kerajaan BN. Selagi kita melayan isu yang mereka lemparkan selagi itulah kita tak akan menang kerana sekadar bertahan dan tidak menyerang.

      Terdetik di hati perkara ini semua semasa saya membaca buku ‘The Secret’ – Law of Attraction. Intipati buku membuat hati saya berkata inilah yang digunakan pembangkang untuk meraih undi pada PRU 13 nanti. Buku tersebut menerangkan tentang Hukum Tarikan . Apa sahaja yang kita fikirkan dan rasakan pastikan akan berlaku satu hari nanti. Jadi setiap kali pembangkang lemparkan isu berkaitan kerajaan BN maka semua rakyat akan memberi fokus pada isu tersebut dan akhirnya perkara yang pada awalnya adalah FITNAH akan KELIHATAN SEOLAH-OLAH BENAR. Inilah 'KEBIJAKAN' yang mereka gunakan iaitu MANIPULASI yang mewujudkan PERSEPSI negatif  dan menyebabkan PENOLAKAN terhadap Kerajaan Barisan Nasional.

      TS mengajak para pembaca untuk melihat HAKIKAT SEBENAR dan inilah yang harus kita sama-sama FAHAMI dan SEBARKAN :-
      1. Janji ditepati oleh kerajaan BN – BR1M, KR1M, Klinik 1 Malaysia, Bantuan     RM100 pada pelajar,Baucer Buku kepada pelajar IPT / Tingkatan 6, SARA 1M, pemberian subsidi secara berterusan dan lain-lain lagi.
      2. Masalah moral pemimpin pembangkang : liwat, zina, khalwat, penyalahgunaan kuasa
      3. Masalah dalaman parti menyebabkan puluhan pemimpin kanan mereka keluar parti
      4. Fahaman pluralisme pemimpin mereka yang boleh menghancurkan umat Islam dan Negara
      5. Kronisme
      6. Sikap Diktator (Pemimpin mereka sesuka memecat ahli yang tidak mengikut arahan dan perintah)
      7. Bersekongkol dengan Yahudi dan Komunis dan banyak lagi.
        
      P/S ELAKKAN DARI MENJADI MANGSA PENIPUAN PEMBANGKANG. BUATLAH PILIHAN YANG TEPAT UNTUK MASA HADAPAN GENERASI AKAN DATANG

No comments:

Post a Comment